טקטיקה

מאמרים

האם המדיה החברתית באינטרנט
עוזרת למכירות?

האם המדיה החברתית באינטרנט ועשרות הפורומים והמנועים החדשים
באמת עוזרות לעסקי B2B למכור - או שה"Buzz" סביבם מוגזם?
מסקנת הסקר של חב' ES Research Group, Inc. היא,כי השימוש במתודולוגיות מכירה משולבות במערכות CRM הוא כלי יעיל יותר לשיפור המכירות מאשר המדיות החברתיות החדשות,שעדיין אינן מסייעות לצוותי המכירות למכור יותר. המדיות החברתיות החדשות דוגמת פייסבוק וטוויטר יכולות להיות אולי שימושיות למטרות אחרות, אבל נכון להיום רובן אינן מסייעות לצוותי המכירות לסגור הרבה עסקאות B2B.

 

   קרא את המאמר ב"שיווק עכשיו – כתב עת לחדשנות שיווקית"

 


 

מהם האתגרים ומהן המיומנויות וסוגי הידע הנדרשים כיום
בשיווק לעסקים (B2B)?

מהם האתגרים ומהן המיומנויות וסוגי הידע להם נדרשים היום חברות ואנשי שיווק בשוק העסקי?  הסקר הדו-שנתי "מגמות ב-B2B 2010" של המכון ללימודי שווקים עסקיים  (ISMB) מצביע על שבעה אתגרים מרכזיים שעומדים כיום בפני משווקים בשוק העסקי ועל חברות העומדות יפה באתגרים הללו.

 

   קרא את המאמר ב"שיווק עכשיו – כתב עת לחדשנות שיווקית"

 


 

מדוע עולה חשיבות המותג התאגידי על מיתוג המוצרים בחברות B2B?

מחקרים שונים הצביעו על כך שעבור חברות הפועלות בשוק ה-B2B המותג התאגידי משמעותי יותר מהמיתוג של המוצרים עצמם. במאמר זה החוקרים מנסים לתת הסבר לתופעה. לטענת כותבי המאמר, החשיבות של מותג תאגידי גדלה, כיוון שללקוחות עסקיים יש נטיה לאמוד, להעריך ולקבל החלטות רכישה בהתבסס על תפיסות הקשורות לחברה שמספקת להם את השירות יותר מאשר על בסיס תפיסות שקשורות למוצרים ספציפיים. (המאמר מבוסס על סקירה של ספרות ומחקר מכמה זרמים, ביניהם שיווק שירותים, שיווק ממוקד יחסים, מכירה ישירה, התנהגות הצרכן העסקי ועוד)

 

   קרא את המאמר ב"שיווק עכשיו – כתב עת לחדשנות שיווקית"

 

בניית אתרים