טקטיקה
כלים ממוחשבים PAS

PAS

PAS הינה מתודולוגיה ומערכת אנליטית-ניהולית לפעילות ממוקדת לקוח 

PAS הינה מתודולוגיה ומערכת אנליטית המייצרת אוטומטית כלים לניהול פרואקטיבי ולפעילות יזומה מול לקוחות. PAS מזהה ומנתחת בזמן אמת בעיות וצרכי לקוחות, מאתרת אירועים קריטיים, ומנחה את הארגון לטיפול שיטתי, יעיל וכלכלי בהם. לאחר יצירת אינטראקציה עם הלקוח וקבלת משוב ומידע צרכני (או מידע נדרש אחר) מייצרת המערכת כלים ואינדיקטורים. הודות לאינטגרציה של PAS עם מערכות אחרות בארגון מציעה המערכת סל פתרונות ומתודולוגיה ניהולית ליישום ולפעילות יזומה מתאימה בזמן אמת. המערכת הופכת אינפורמציה לתובנות, מעניקה ערך מוסף משמעותי למערכות CRM קיימות ומציעה החזר השקעה (ROI) גבוה לארגון. 

  • מערכת שימור לקוחות וקידום השיווק  (ר' PAS שיווק ועסקים)
  • מערכת פרואקטיבית לקידום נושאים ייעודיים מול צרכנים ארגוניים (ר' PAS ארגונים אחרים)
PAS  PAS
הדפסשלח לחבר
בניית אתרים