טקטיקה
PAS שיווק ועסקים

 

PAS
מערכת ומתודולוגיה לשימור לקוחות ומיצוי פוטנציאל עסקי
 

מערכת (PAS (Promo and Satisfaction והמתודולוגיה שמאחורי הפתרון עונות על הצורך של חברות וארגונים בכלי שיווקי–ניהולי–אנליטי אוטומטי המאפשר בו-זמנית פיתוח קשרי לקוחות ושימור לקוחות דיפרנציאלי, שיפור פרמטרים רלוונטיים, ניהול חכם ואנליטי של אינטראקציות עם כלל הלקוחות וייצור הכנסות נוספות.
מערכת PAS לומדת ומלמדת בזמן אמת, ויודעת לתרגם ולשדרג נתוני משובים ונתוני DATA/CRM לכלים שיווקים-עסקיים.

מערכת PAS הינה כלי שיווקי מתקדם המעניק לארגון ערך עסקי מובהק והגדלת הכנסות.

  • שימור לקוחות דיפרנציאלי וצמצום נטישה בקרב לקוחות בעלי ערך נכסיות גבוה
  • ניהול אינטראקציות (Relationship management) יעילות המספקות חווית לקוח
  • שיפור דיפרנציאלי של שביעות רצון לקוחות ואיתור מוקדם של בעיות וכשלים מול הלקוח
  • זיהוי והבנת צרכי לקוחות
  • איתור מוקדם של לקוחות נוטשים
  • יצור הכנסות נוספות מלקוחות קיימים
  • זיהוי מגמות שוק ואיתור ופיתוח שירותים ממוקדי לקוח
  • ניתוח וניהול לקוחות על בסיסים שונים - וקביעת רמת שירות/מוצר דיפרנציאלית
  • פרמטרים ומדדים רלוונטיים לאורך זמן
  • פיתוח קשרי לקוחות
  • "שכל" ומינוף אמיתי לנתונים הנצברים בארגון
  • פתרון גמיש (customized) ומותאם לכל תשתית מחשובית / CRM

מאחורי המתודולוגיה והמערכת עומד מערך מומחים מנוסים מתחום השיווק, שימור לקוחות וסקרי שוק - לצד מקצוענים מתחום מחשוב/מערכות מידע. המערכת מותאמת ספציפית לצרכיו ומאפייניו של הארגון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פירוט נוסף  פירוט נוסף
הדפסשלח לחבר
בניית אתרים