|
מחקרים וסקרי צרכנים iTactica |
מחקרים וסקרי צרכנים i-Tactica |
מחקרים וסקרי צרכנים משולבי כלים חדשניים - משחקי היכרות עם ה"קופסא השחורה" |
איך ממקסמים את הרווח ממחקרים וסקרים? - בנוסף לביצוע סקרים כמותיים, e-survey, סקרי עומק וקבוצות מיקוד אנו עוסקים באיתור דרכים חדשות להבנת צרכים וביישום מתודולוגיות מחקר עדכניות. כחלק מהתהליך אנו מפתחים בשיתוף פעולה עם מומחים מתחומים שונים כלי מחקר ייחודיים מקוונים (on Line). כלי המחקר i-Tactica מאפשר 'הצצה' בלתי-אמצעית ל"קופסא השחורה" של צרכנים ולקוחות, או של קבוצות אנשים אחרות. טכנולוגית הכלי, המתודולוגיה שמאחוריו והידע המקצועי המלווה אותו מאפשרים השגת היכרות בלתי-אמצעית עם תפישות, עמדות ומניעים ללא תיווך מילולי, והכל - בזמן מהיר וברמת נגישות גבוהה. כחלק מתכונותיה יוצרת המערכת גם חווית לקוח ושיתוף פעולה גבוה. שילוב המידע האינטואיטיבי-רגשי שנחשף, התשובות הישירות ונתוני הדטה השונים נותן בידינו מידע מקיף ומעמיק יותר אודות צרכנים וקבוצות אנשים אחרות; הארגון מקבל בזמינות גבוהה ממצאים חשובים שעד כה לא ניתן היה להגיע אליהם, אלא באמצעות סקרי עומק יקרים וארוכי טווח. ובמילים אחרות: אנו מייצרים ערך מוסף גבוה לארגונים, למקבלי החלטות, למפתחים, ליצרנים ולנותני שירות. |
 |
i-Tactica
אוצר המילים שלנו מצומצם בהשוואה למספר התכנים הלא-קוגניטיביים המהווים חלק גדול מאישיותנו. כלי מחקר ממוחשב המשלב התייחסויות לא-מילוליות עם משחקי Images ציבעוניים ועם Data מאפשר זיהוי אותנטי של תפישות, רגשות ועמדות, כמו-גם מניעים ודפוסים צרכניים. ויש גם ערך מוסף: סיפוק חווית לקוח. |
לחב' טקטיקה יועצים ניסיון בן 20 שנה בביצוע מאות מחקרי שוק וסקרי צרכנים לצד סקרים ארגוניים מגוונים. כולם מלווים בידע מקצועי רב-תחומי עדכני ובניתוחים מתקדמים, ומייצרים ערכים מוספים אמיתיים ללקוחותינו. הממצאים והמסקנות הרלוונטיות לתחום השיווקי-עסקי מתורגמים ל-Action Items. |

n סקרים כמותיים
n ראיונות אישיים
n סקרי עומק
n קבוצות מיקוד
n סקרי לקוחות פנימיים (3600)
n הקמת פאנלים יעודיים ומפולחים לסקרי Feedback וסקרים ארוכי טווח
n ניתוחים ועיבודים סטטיסטיים מתקדמים

|
|
|
|
|