טקטיקה
מחקרי שוק

מחקרי שוק

 בחר למטה מחקרי שוק

מתלבטים לגבי כדאיות החדרת מוצר חדש לשוק?  איזה תכונות לפתח במוצר ועל איזה לוותר?  מהם באמת צרכי השוק והעדפותיו?  האם קיימת כדאיות כלכלית?  איזה מדיניות מחירים עדיפה מול שווקים שונים?  רוצים לדעת הכל אודות פלח שוק פוטנציאלי, או נישה שיווקית?  מחפשים הזדמנות שיווקית? שוקלים חדשנות, או סל שירותים חדשני? מאוכזבים ממגמת הירידה בנאמנות לקוחות? שוקלים כדאיות ההשקעה בשימור לקוחות? חוששים מהקפי הרכישה הצפויים בשווקים שונים בישראל ובחו"ל? בוחנים את הסיכוי שלכם מול מתחרים ידועים ולא-ידועים?  

כחלק מהתמחותה של חב' טקטיקה יועצים באסטרטגיות שיווקיות ובהתנהגות צרכנים עורכת החברה סקרי שוק ייעודיים העונים על צרכיהם של מנהלי שיווק, מנכ"לים, מנהלי IT, מנהלי מוצר, מנהלי מותג, מנהל פיתוח ומנהלי שירות.

הובלנו וביצענו מאות מחקרי שוק עבור חברות וארגונים ממגזרים שונים, ביניהם: הייטק, טלקום, טכנולוגיה, פיננסים, שירותים, נדל"ן, בריאות, תיירות, ארגונים חברתיים, מוצרי צריכה ועוד.

עם סיום המחקר מקבלים לקוחותינו כלי עבודה אמין ויעיל העונה על יעדים עסקיים-שיווקיים.

 


n מגמות שוק

n פוטנציאל שוק ומיצויו

n מחקרי היתכנות וישימות מוצרים חדשים/שווקים חדשים No Go) /(Go 

n       זיהוי ואיפיון שוקי יעד ונישות שיווקיות

n       סיכונים והזדמנויות מול מתחרים

n       בדיקת רגישות לשינויים במחיר, בשירות, במוצר (עקומת ביקוש) -  והשפעתן 

n       מדדי צרכנים / מוצרים / שוק /benchmarks / תהליכים

n       סקרי ongoing ליישום מהלכים שיווקיים- צרכניים מתאימים

n       איתור  פלחי שוק חדשים

n       איתור צרכים חדשים

n       מיפוי מותגים/שירותים/חברות

n       טכנולוגיות מובילות שוק כעוגני מוצר/שירות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 


  

 אם יש לך ענין לקבל מידע נוסף - צור קשר עכשיו


הדפסשלח לחבר
בניית אתרים