טקטיקה
קמפיין תקשורתי ללא מידע שיווקי עדכני ?

מידע שיווקי ומידע צרכני עדכני כשלב מקדים


n החברה/הארגון - רקע:

חברה ישראלית מובילה בתחום B2B - Business to Business העוסקת בתקשורת נתונים, מחשוב ופתרונות אבטחת מידע עמדה לצאת לראשונה בקמפיין פרסומי כחלק מניסיון פריצה לשוק רחב יותר לרגל פיתרון חדש שפיתחה. לחברה ולחב' הפרסום חסר מידע שיווקי עדכני לגבי שעור המודעות למותג ולחברה בשוק הפוטנציאלי, לגבי תדמיתה הנתפשת של החברה, לגבי מיצובה הנוכחי מול מתחרותיה בשוק המקומי ובשווקים בחו"ל,  ולגבי היקף השוק הפוטנציאלי.

 

n בעיה/ יעדים:
יציאה בקמפיין תקשורתי רחב ראשון  בתוך פרק זמן קצר ללא מידע  בסיסי (הנ"ל) היא בעיה מהותית
היעד: קבלת החלטות אסטרטגיות מבוססות:   
העמקת מודעות לחברה בשוק והעלאת הביקוש לפרויקטים משולבים תוך פניה לשווקים חדשים 

 

n פתרון / פרויקט:
סקר עומק מקדים וסקר כמותי מייצג בקרב מקבלי החלטות ומנהלים רלוונטיים בתחום, ובקרב יועצים ומעצבי דעת קהל 
יישום חלק מן המידע המתקבל באסטרטגית הקמפיין התקשורתי (מיצוב החברה בשוק תקשורת נתונים ואבטחת מידע)
בדיקת שינויים בשעור מודעות ובתדמית החברה לאחר חשיפת הקמפיין בתקשורת
איתור היקף השוק הפוטנציאלי  ובדיקת מאפייניו לצורך חידוד מסרים לשוק היעד

 

n תוצאה:
גובשו אסטרטגיות שיווק ופרסום מתאימות לממצאי הסקרים
ממצאי הסקר העוקב שלאחר סיום הקמפיין איששו את הצלחת הקמפיין התקשורתי והעידו על קידום בהשגת מטרות החברה לאורך זמן.
במרוצת החודשים הבאים הובלנו את קבוצת הברות-הבת לאיחוד תחת גג אחד ולביסוס זהות תאגידית מאוחדת
(identity Corporate) ולהנפקתה בבורסה.

זהות הארגון תימסר לפי בקשה

   

 אם יש לך ענין לקבל מידע נוסף - צור קשר עכשיו

הדפסשלח לחבר
בניית אתרים